Kadernec İkinci dozu yeni vuruldum bende ilk yaptirmaya giderken bende çok korkuyordum okuduklarimdan, duyduklarimdan dolayi ama hiç korktuğum gibi olmadı aşı yapilirken hic bir acısı morluk vs. yok☺️ sadece bir kac gün ağrı oluyor o da günlük yasantimi çok etkilemedi😊size tavsiyem vuran ebede sylemisti bana bi pamuga kolonya döküp ovalayin gün içinde, aşı vuruluncada ovabildiginiz kadar ovun çok bastırmadan🤗 inanın hiç korkacaginiz ve tedirgin olucaginiz bir durum yok 🌺❤️