Simgee987 aslında tamda haftasını doldurmamıştı, Hareketi azalmıştı sancıda başlayınca hemen hastaneye gittiler acil doğuma alınmıştı mekanyumunu yemiş demişti doktor morarmıstı doğduğunda az daha gecikseniz kurtaramazdık demiş hastanede felan yatmıştı alan dikkat etcanım gerekiyorsa sezeryab ol ama haftanın fazla bekletme