Kızlar 2 nci hamileliğim olmasına rağmen korkuyorum aslında oğlumda da ileri haftalarda oluyordu doktorda bebek kendini kastığından oluyor diyordu ama bu kadar erken olunca korkuyor insan yinede rahmime iğne batar gibi sancı oluyor kasıklarımada bugün kontrole gidicektik ama eşimin işi çıktı 1 saate gelirim dedi ama müşterisi daha gelmemiş gelene kadar doktorum gidiceğinden kontrolde yarına kaldı tek başımada gidemem oğlum 23 aylık hava çok soğuk dışarı çıkaramam byle bir şey yaşayan varmı aranızda merak ettim