Bugün 9 hafta olduk benim aşırı mide bulantım ve iştahsızlık vardı prilam kullanıyorum yatarken 2 tane alıyorum ama ona rağmen biraz da olsa bulantım olurdu iştahsızlık devam ederdi bugün uyandığımda baya iştahım açıldı bulantım da yok birden bire iştahımın açılması korktum açıkçası bir sorun yoktur umarım geçen sene de bir düşüğüm var korkuyorum. Böyle bulantısı geçen oldu mu