Tubasahra aynıyız canım hafta olarak😍 bizimki kıpır kıpır maşallah, sanki düzenli gibi, çoğunlukla uyanık gündüz😂 gece uyandırmıyor çok şükür ama ben uyuyamıyorum rahat, ağırlık çok çöküyor, yanlarım uyuşuyor gece sürekli dönme isteği oluyor, dönmek de zor olduğu için uyanıyorum😞 neyse sağlık olsun bebeklerimiz sağlıklı olsun da🙏🏻