Arkdaslar 32+5 hamileyim bugün doktora gitim ve kan değerlerim çok düşük olduğun söyledi 2 hafta kadar ilaç verdi verdiği ilaçları zaten ben 14 haftadan beri kullanıyorum kan değerlerim.hala düzelmesi çok düşükler de bana damar yoluyla kan vericez dedi acba daha önce basına gelen varmı bebeğe zaralim bu