Hala okadar şaşkınımki. Canım @ecemtmr ile denemediğimiz yol kalmadı ve onun denediği bir yöntemle o hamile kaldı. Ve bana defalarca sabırla söylemesine rağmen yapmadım. Nedeni yok ona çok değer verdiğimi biliyor ama nasip işte bugüne demekki.. ve 2buçuk yılın arfından tüp bebeğe karar verdik Aralıkta gidecektik. Gitmeden sevgili forum arkadaşım Ecem’in yöntemini denemek istedim.
Ovulasyonda çift çizgiyi görene kadar soğan kürü yaptım.
Prowomen tavsiyesi aldım eşimde promanK kullandı. Sadece bukadar. Ve şükürler olsun artık 3 ayrı testte çift çizgiyi gördüm. Tahlil yaptırcam hayırlısı.. buradakiler az çok hatırlar beni. Çok aşırı istedim ama şimdiye nasipmiş. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Çok zor bir süreç. Foto yüklüyorum, isteyen bakabilir 😍 [url=https://hizliresim.com/6atO4k][img]