Kızlar sezaryenden sonra süt gelmeme ihtimaline karşın çantanıza mama da koyun diyorlar. Sizce içeriği en temiz, en güvenilir mama hangisidir? Bazı kavanoz mamalar için çocuklarda hormon bozukluğuna neden olduğu filan söyleniyor (aptamil için duydum ne kadar doğru bilemiyorum). Toz mamalarda durum nedir hiç bilemedim bilen varsa yardımcı olabilir mi?