Selam kızlar 10+4 haftalık Hamileyim 6. Haftamda kanamam başladı hafif pembemsi progesteron kullanıyorum günde 2 kez haftada 1 iğne oluyorum oda haftaya bitecek fakat ara ara pembesi kanamalarım oluyor bebek iyi diyorlar çok kanaman olursa gel bol bol yat diyorlar. Ama ben yine de endişeliyim bu şekilde kanamalı gebelik geçiren ve doğum yapan kişiler varmıdır?