Mom092 MiasMom pihtilasma yapiyor diye duydum bi tanıdıklarım kari koca ikiside coronadan sonra kalp sorunlari yokken kalplerinde damar tikanmis kan sulandirici verdi doktor anjiyo oldu
34_21_23 MiasMom binadakilerin pozitif olduklarını nasıl öğreniyorsunuz ? Benim binada karşı komşu hariç kimseyle muhabbetim yok. Bından bende çok korkuyorum
MiasMom 34_21_23 bizimde yukarıdaki komşu hariç tanıdığımız yok bize de o komşu söyledi covid olan aileyle tanışlar yoksa bizde zor ogrenirdik
Mom092 MiasMom kesinlikle oyle dogal antibiyotik ☺️ Tursu sulari ictim sarimsakli yogurtlar yedimm her yemegimin icine koydum resmen o diriltti beni 😂
TDE MiasMom Ben de dün tesadüfen alt katımdakilerin pozitif olduğunu öğrendim temasım yok ama açıkçası tedirgin olmadım değil.
Mom092 MiasMom yok kuzum ama doktorum youplus in c vitaminini ve parolu onerdi eger atesim olursa icmemi soyledi parolu hic kullanmadim ihtiyacim olmadi cok sukur ama c vitaminini ictim suda eriyen o beni dinc tuttu