37+6 oşduk oğluşla 43 ile hamile kaldım suan 60 da sabitledim valla bizim biraz garıp bi gebelik olmaya başladı bugun sabah kontrlum vardı catı dan muanr etmedi doktor fakat ara ara kasılmam agrım var bı kac saatır adet agrııs gıbı kasıgımda agrı oluyor ara sra belimde agrı oluyor bazrn mıgdem bulanıyor gıbı de daha hıc bu durumu yasamadım bu hafta başladı bu durum nts de bebeiş kalp atısı bıraz yavas cıktı gerı normale dondu sankı aksama sabaha dogurcak gibiyim adım atacak halım yok dun cok enerjıktım fakat bugun kolumu zor kaldırcam nts de hemsıre camı actı sanırm orda üşüttüm o yüzden halsızlrstım yoksa asırı enerjıktkm