Fatmaada2015 13 haftam biter bitmez boyattım çünkü saçım siyah we beyazım çoktu artık görüntü olarak çok kötüydü resmen kendimden tiksinmiştim 3 gebeliğim ilk ikisinde de 13 den anla boyamıştım
835161 31 yaşındayım hiç boyatmadim en çokta hamilelikte boyatmak zorunda kalmayacağım için mutluyum 😃