Bugün kontrole gittim 39+2 yim acıklık filan vardır diye bekledim 1 cm acıklık gram sancı yok doktor 41 e kadar bekleticeğini catımin normal doguma gayet müsait oldugunu 41 de dogmazsa suni sancı verceklerini söyledi benim gibi olan varmı acaba 🤦🏻♀️Bugün dogururum diye bekliyodum sancılarım var nstde gram sancı gözükmedi😂😂