Merhaba hanımlarre
13+3 haftalık hamileyim birkaç gündür yemekten sonra kusma ve adet olacakmış gibi ağrılarım vardı idrar testi sonrası yüksek miktarda enfeksiyon çıktı şuan ilaç kullanıyorum bu durum bebek için riskli mi ? Yaşayan var mı neper yaptınız?