Herkese merhaba ilk gebeliğimi yaşıyorum şuan 17+2 deyim.Gebeliğim boyunca sadece mide bulantıları beni mahvetti doktoruma göre gayet iyi gidiyorum ..mide bulantılarım ara ara devam ediyor ama ben kendimi hasta gibi hissediyorum geceleri sanki karnım ağrıyor uyuyamıyorum yağır gündüzleri keyifsizim bulantı hissim olduğu için çok zorlanıyorum kendimi yorgun hissetmeye başladım bunlar normal mi?siz nasıl geçiriyorsunuz bu dönemleri ..