fulyaablaoluyor canim ben 34+2deyim izmirde oturuyorum ve hep ozel hastaneye gittim. İzmir icin konusuyorum cok siddetli covid hastaligi oldugu ve ilk gebeligim oldugu icin ozele gittim. Ama sor gram memnun degilim. Para kazanmak icin her gittigimde testler zaten artik eskisi gibi degil cok kalabalik ozellerde yine bekliyorsun. Ve gece dogumun veya haftasonu dogumun olursa nobetci olsn herhangi bir doktor giriyor. Yani ben verdigim paraya aciyorum 🤦🏻♀️ Ama korkumdan gidemiyorum da