fulyaablaoluyor mumkunse ozel hatta mumkunse klinik. Devlette maalesef sistem cokmus durumda, bu covide bu insanlara yayilim hizina ne hastane ne saglikci dayanir, butun hepsi perperisan halde saglikcilarin ve klinikler kapanip covid oluyor, normal tansiyon kalp kanser hastalari bile dogru duzgun muayene olamiyorken hamilelere yine bile iyi davraniliyor cunku devlet politikasi olarak baya onem veriliyor, en kotu sartlar denebilecek bu donemde bile. Ama ben riske atamam, atmam butcemi zorlarim oyle yapmaya calisiyorum da. Siz yine de tabiki durumunuza gore hareket edin ama kalabalik ozellerin de devletten farki yok millet pozitif ya da negatif cikmis ama karantinada olmasi gerekirken maskeyi takip sokaga atiyor kendini, hastaneye gidiyor falan umrunda degil. Allah korusun hepimizi ama aslinda her yer ve her ortamda cok dikkatli olmak zorundayiz artik, korunakli ortamlari olabildigince tercih etmek gerekiyor