Afyonlu0303 doğuma kadar çözmez ise sezeryan teklif ederse doktor hic düşünme yaptır 2 tur dolanmış 1 de koluna geçirmiş kızım bilemedi ebeler yaptırdı devlette resmen travma oldu canım cikti hatta bu hafta 2.gebelik için ebe açıklığa baktı bana ilk doğum çok kilolu muydu dağılmış aşağısı resmen cok doğurmuş gibi dedi nemde zor doğurdum dedim hic acılmadı çocuk çıkmadı inmedi cok kestiler suan bile tek korkum kordon ve açılmaması ki ben sezeryama karşıyım buna rağmen sezeryan mantıklı diyorum