Kızlar merhaba bir tek ben mi yaşıyorum gittiğim hastanede doktorda sürekli randevularım iptal oluyor hatta iptal olup da yeni verilen randevum bile iptal oluyor. Böylece hep muayenem sarkıyor. Herkes muayeneye gidince evet çok bekliyor ama bıktım artık ya bir kaç gün ya da bir hafta sonraya atılıyor. Düzen iyice bozuldu