Prensannnemm Hanımlar 38+3 deyim bebek bu aralar çok fazla sertleşiyor ve yatay bı şekilde oluyo uzunca yani kafası karnımın bir tarafında ayakları bir tarafta gibi doğum pozisyonuna geçmemiş mi oluyo ve nasıl geçer