yesim-1 Var mi gerçekten 7. Haftada felan keseye göre tahmin edebilen çok merak ediyorum 😇😍 varsa resim yükleyeceğim 🙃 maksat eğlenmek ♥️
cloverart yesim-1 benim tesadüf mü bilmiyorum ama iki oğlumdada kese en başından itibaren fasülye gibiydi, kızımda yuvarlak 🤷🏼♀️
Deletedmom381 yesim-1 Canım onun keseyle alakası yok. Ultrasonun bakış açısıyla alakası var. Bana geçen bakıldı fasulye sonra doktorum baktı yuvarlak. O tamamen ultrasonla nasıl bakıldığına bağlı. Allah gönlünden geçeni kucağına bağışlasın inşallah 🙏💐
Umutluuu yesim-1 bence kız gibi çünkü benimkide böyleydi 🥰 birde karından mı rahim ultrasonuyla kı bakıldı o zamanda farkediyo. Karındansa kız 😌
sibelistannnn [url=https://hizliresim.com/2asU9M][img]https://i.hizliresim.com/2asU9M.jpg[/img][/url] benim için de tahmin eder misiniz kızlar??
Umutluuu Itsaboyseninki büyümüş canım maşallah daha küçük 6-7 haftalık varsa ordan daha çok belli oluyo
Umutluuu Cskn99 remzi teorisine göre bebek kesenin sağındaysa kız solunduysa erkekmiş ona göre tahmin ettim ☺️ Ama karından bakıldıysa böyle rahim ultrasonuyla bakıldıysa tam tersi