Fatmaklc66 Tatliskoo valla ılk bebegım de mıde bulantısından yıyemıyorudm cok zayıf dogdu 2400 dogdu bu kızımdada yaırn dogum yapacagım herseyden yedım kaşar süt nesquık badem cevız fındık daha cok yedım doktorum en son 3600 demıstı gecen ler de
fidannkubra Tatliskoo bebeğe en son kilo aldıran sağlıklı şeyler, çiğ kuruyemis, meyve, süt ve süt ürünleridir. Bir de bence avakoda çok etkili yani bende işe yaradığını düşünüyorum
Ebru5555 Tatliskoo canım hergün kahvaltıda tam haşlanmış yumurta süt (devam sütü) peynir zeytin fındık ezmesi(Fiskobirlik) tüketiyorum ara öğün olarak 1 kase yoğurt ceviz badem kaju 1 tane meyve hangisi olursa akşam yemeği olarak sebze ve et ağırlıklı baklagiller kefir içiyorum canım ne istiyorsa yiyorum 13+4 haftalık bakalım artık🤔 🤷♀️
Tatliskoo Fatmaklc66 teşekkürr ederim Fatmaklc66 teşekkürr ederimm Allah saglikla kucağınıza almayi nasib etsin
Ervanurumm Protein ağırlıklı beslenin bana doktorum onu önermişti kırmızı et beyaz et, süt, yumurta, yoğurt, kefir, özellikle çiğ kuruyemis ler badem ceviz, fındık, kaju, kaşar peyniri, meyve, sebze hem sağlık açısından da önemli 😊
Tatliskoo Ebru5555 bende genel olarak boyle besleniyorum bakalim ınsallahh saglikli ideal kiloda olurlar
Gulfemsultan Bu sorunun cevabını bilen yazsın ya ben yesem kilo aldıramıyorum daha bugün doktordan gelmiş 3 hafta geride bebeğim. Çıldırıcam inanki
Dilara1503 Gulfemsultan canm pekmezli su içmeyi dene sabah akşam soğuk sıkım pekmez al sulandırıp iç bol bol ceviz ye işe yarıyor bence benm 1 hafta gerideydi haftasını yakaladı çok şükür ceviz et balık kaşar peynir pekmez yiyorum. Ha birde kahvaltıda mutlaka tahin pekmez yiyorum organik