Babymmm 14,5 haftalığım 3 gündür nerdeyse günde bir kere burnum kanıyo anlayamıyorum neden.. benimle aynı haftalarda olup ayni durumu yaşayanlar var mı acaba???
zynb_ozkn Babymmm o haftalarda olabilir diye biliyorum hamilelerde o haftalarda görülen şikayetlerdenmiş
limonluchescake Babymmm ben de yasamistim o haftalarda canım. Sebebini bilmiyorum ama. Gecti sonra kendiliğinden
Gigy Babymmm bizde 14.hafta içindeyiz dün okumuştum bu zamanlarda kan damarlarından dolayı gece solunum ve ağız kuruluğu yapıp burun mukozasinin şişmesi olurmuş kanamada normal karşılanıyor ,yine de doktorunuza danışın tabi geçmiş olsun 🙏
Babymmm zynb_ozkn limonluchescake haftaya randevum var sorarım insallah ama yeni evliyken burnumdan ameliyat olmustum nefes almada güçlük vardi ilk hamılelıkle kanamıstı Doktor burun damarlarının hamilelikte İnceldiğini söylemişti ama bu haftalarda değil tabi korkmadım da değil inşallah kötü bir şey yoktur teşekkür ederim
zynb_ozkn ama yine de bir doktorunuzla görüşmenizde fayda var her burun kanaması zararsız olmayabilir
Babymmm Gigy sağlıkla kavuşun teşekkür ederim mutlaka danısıcam dikkat edin sizlerde virüs salgını varoğlumda bende grıbiz burnumda kanayınca üstüne iyice kotü oldum