gul79413 şuan sana hastaneden ameliyattan çıkmış şekilde yazıyorum 3.kez mayis ayında kan sulandırıcı iğnelere rahmen kalbi durdu docente gttim rahim filmi çekil dedi geçen ay çekildim sonuç rahmim T şeklinde darmış ve yapisiklkk oluşmuş opersyn oldum 12 gbi odamda yatiorim doktoru bekliom başka ameliytta bugün ameliyt günü ne oldu napti nasıl geçti gelince dicek bakalım ağladım uyunnca artık bu günler sona ersin sağlıkla gelsin die 🤲