Kızlar selam; şeker yüklemesi etrafımızdaki insanların bilinçsiz yönlendirmesi tarafından yanlış biliniyor. Yaptırmamak evet sizin seçiminiz ancak benim teyzemde kuzenime hamileyken şeker olduğundan kuzenimi 8 aylıkken almak zorunda kalıyorlar. Şimdi şeker hastalığı kuzenimde var ve onunda bir bebeği var şeker yüklemesinden snra hamilelik süresince insülin kullandı çok şükür bebeğinde bir sıkıntı yok. O yüzden mutlaka yaptırın. Nasıl birşey diye soranlara; önce açken gidiyorsunuz parmağınızdan kan alıp açlık şekerinizi ölçüyorlar sonra bize ilaçlı su dedikleri ama aslında tamamen yanlış bilgi olan bir içecek veriyorlar. Glikoz içeren meyve suyu bir kutu kola kadar. Yani eğer siz bir kutu kolayı içiyorsanız onu da rahatlıkla içersiniz. İçeceği 4 dakikada içmeniz lazım ki çabuk sonuç alın. İçtikten 1 saat sonra tokluk şekerinize tekrar bakılıyor eğer normal değerdeyse sıkıntı yok yüksekse doktor ona göre sizi zaten yönlendirir. Ben dün yaptırdım ne içim bayıldı ne miğdem bulandı. Etrafınızdaki konuşup her konuda yorum yapanlara kulak asmayın herkesin bünyesi farklıdır. Herşeyi ilk ama ilk önce doktorunuza sorun. Hepinizi öpüyorum.