Merhaba bende 27 haftalık hamileyim bendede daha önce böbrek ağrısı olmuştu, böbrek ultrasonu çektirdim böbreklerimde genişleme olmuştu sonra kendiliğinden geçti bir kaç hafta önce yine genişleme başladı normalde belli bir haftadan sonra bebek baskı yaptığı için 7. Aydan genişleme normal karşılanıyo ama erken olduğu için kum ve taştan süpheleniyordu doktor, böbrek ağrısı için malesef ilaç veremiyorlar ve dışardan yapılabilecek çok birşey yokmuş sadece bol su içip ağrıyan böbreğin üzerine yatmamaya çalışmak gerekiyormuş, bu süreç bi şekilde idare ederek ilerliyor eğer böbrek genişlemesi devam ederse böbrekler çürümesin ve iflas etmesin diye katater diye bir tel takılıyormuş o daha fazLa ağrı yapıyormuş ve erken doğum riski oluşturuyormuş bundan dolayı benim doktorum son ana kadar takmayı önermiyor, şuan kontrollü bi şekilde bekliyoruz, biraz uzun oldu ama bu konuda ilk duyduğumda çok panik yapmıştım ve az bilgi edinmiştim bundan dolayı uzun uzun yazmak istedim, inşallah sen ve bebeğin sağlıklı bir şekilde Bu süreci tamamlarsınız 💕😊