Purpura26 ESMAARAS Enfal ecembugra53 Gulsah54 Birgul 150_gelartik Kızlar teşekkür ederim çok mutlu oldum ya 🥰🥰 isteyen herkese nasip etsin rabbim 🤲 Lokumcuk
nurdane3504 Artış olması gerekiyor zaten normal yani ama daha çok yeni bence adetiniz gecikti mi bende pazartesi verdim 532 çıktı bugün bidaha verdim bekliyorum bakalım sağlıklı şekilde yükseliş olur inşallah 😍
Purpura26 nurdane3504 Adetime 1 gün var daha bakalım 😃 senin geciktimi? Bugün hayırlısıyla 1000leri geçer inşallah kaçta çıkıcak
nurdane3504 Purpura26 Benim adetim çok düzensiz canım ya o yüzden yumurtalama günümüde bilmiyorum belki tutmaz dedim ama çok şaşırmıştım Rabbim nasip etti işte🤲🏻 evet yeni dört haftalık falan olması gerekiyor benimkinin 2000 lere doğru kese görünmesi gerekiyor zaten
nurdane3504 Purpura26 sağlık ocağında geç çıkıyormuş sanırım cuma alırım koronadan kapalıydı bide bir süre büyük ihtimalle 700lere gelmiştir