Arkadaşlar sidrese girdim Şuanda 8+6yım ve 3 gündür bunaltılarım yoktur ve diyagramımda yanmıyor kalp atısı icin daha gidemedim hastaneye sıra bulamıyorum sag ve sol kasıgımda sancı gibi agri oluyor ara sıra sadece 6 haftalıkken gidebildim hastaneye ve aralık 4 5 kadarda sıra yok sidrese girdim kalbi durmus olabilirmi belirtileri oluyormu 2.ci hamilelik 😔