aysenrr953 fulyagah55 benim biraz yüksek 2300dü ikiz gebelik olma ihtimali yüksek. Beşinci haftada ikinci kese göründü ama tutunamayabilir dedi
minicikanne Benim sat. a göre 7+4 ama ultrasonda 6 haftalık çıktı kalp atışınıda halen duyamadık. :/ tiksinme mide bulantısı hazımsızlık kabızlık birsürü belirtim var. Otursam olmuyo kalksam olmuyo. Çok bunaldım. Bişey yiyemiyorum.
aysenrr953 minicikanne biz bugün 6+3de gördük biraz daha bekleyin 7.8. Haftada bile duyan var moralinizi bozmayın 🙂
esmnurakyurek fulyagah55 biz 5 haftalıkken duymuştuk kalp atışını. Şu an 12 haftalığız bulantım hep vardı ama kasık ağrımı bir iki gündür hissediyorum
fulyagah55 esmnurakyurek benim çok şükür mide bulantım yok sadece ara ara kasık ağrım oluyor bende 6+3 üm