Esrae2 bende 37+0 da gittim canım 2700 dedi kilosuna ve biraz kilosu az dedi.. 4 gündür acayip moralim bozuk.. suyumda da azalma var 25 kasıma sezaryen günü aldık. 4 gündür et balık yemekten kusucam artık. Cuma günü kontrolümüz var bakalım kaç kilo olmuşuz inşallah almışızdır 😢