Bi arkadaş doktora sormamı istemişti gittiğim hastanede d vitamini testi yapılıyormu diye. Sordum gerek yok yazalım dedi ayrıca multi vitamin kullanıyorum içinde d vitamini de olan. Doktora söyledim ama olsun bunu da kullan dedi. Eşim pimpirikli bu konularda hemen aldık. Ben ilaçları kullanmadan önce hep prospektüsüne bakarım içinde ne var ne işe yarar kimler kullanmalı vs. Aynen şöyle yazıyor içerisinde d vitamini bulunan başka ilaçla birlikte kullanımı sakıncalıdır zehirlenme durumu olur. Hamilelerin kullanımında da yarım tabletten fazla önerilmemektedir. Ama doktor bana günde 1 tablet vermiş 🤷♀️ içmedim bnde test yaptırayım eksiklik varsa ona göre içerim diye. Sizler d vitamini kullanıyor musunuz yoksa sadece multi vitamin mi kullanıyorsunuz