Mfyy kızlar bugün rahim filmi çektirdim öncelikle korkulacak hiç bir şey yokmuş gittiğim yer c kollu cihaz kullanıyordu çok korkuyordum hatta bekleme salonunda gelenler hep yüzünde korkuyla geliyordu kii bende öyle dünden beri strese girmiştim ama hiç kasmayın rahat olun zaten 2-3 dakikalık işlem ben resim yükleyemedim ama doktor sol tüpün geniş dedi başına gelen var mı ciddi bir sorun mu 3 kimyasal gebeliğim oldu
Gigy Mfyy geçmiş olsun canım,benim başıma gelmedi ama gerçekten öyle ben de c kollu cihazla çektirdim ekipte şahaneydi hiç bir şey anlamadım ,echomara mi gittin genelde yorumluyor radyolog raporu detaylı bilgi vermedi mi
Mfyy Gigy sonomedde gittim anadolu yakasındaki şubeleri oluyor galiba. oradaki sol tüpünde genişleme var dedi doktorun işlem yapabilir dedi raporum var ama resim yükleyemedim buraya
Mfyy Happybsrn evett gerçekten hissetmedim :)) korktuğumla kaldımm açıkcası çok stres etmiştim :) oradan çıktım yürüdüm işime geldim çok şükür ağrımda yok sana ilaç vermişler miydi 2 tane antibiyotik verdiler sanki ağır gelir mi diye düşünüyorum
Gigy Mfyy çok çektiren arkadaş var görünce yazarlar diye düşünüyorum,yine doktorunuza da yazmanızı öneririm 🙏
Aurora_ Mfyy çok uzun zaman olmuş yazalı ben yeni gördüm. Doktor bana da tüplerde genişleme var dedi nasıl bir yol izlediniz biraz Bilgi verebilir misiniz?
Gigy Mfyy çok iyi anlıyorum 2 kaybım var ,bunların hepsini geride bıraktım ,kaygı endişe stres dediğiniz gibi sonu güzel olsun hepimiz için inşallah 🙏