demet2020 Kızlar 6 haftalık hamileyim. Dün gün boyu mide bulantım yüzünden bir şey yiyemedim. Gece sucuk ekmek istedi canım. Yedim ben de bugün de kontrolüm vardı toxoplazma testi yaptırdım. Sonuç hemen teste yansır değil mi kana geçmiştir yani varsa bir şey?
Melodi2 demet2020 ben ilk 3 ay da idembulandıkça sadece tost yiyebiliyordum ve sucuk ekmek arası yapıp yiyorduk dediğin gibi pişmiş yiyordum. Ve şuan çok şükür ikimizde saglikliyiz bi sıkıntı yok Bence pişmişse kendi kendine streslenme iyi dusun iyi olur inşallah 🥰❤
haziranin25i demet2020 işlenmemiş sucuk ise herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız. 29+2 deyiz sucuk yiyorum ve çok şükür sağlıklıyız 🤰🏻💃🏻
Gulsen4224 demet2020 tamam cnm yeterli pişmiş olsun amA yinede fazla tüketme yasak değil ama çöl tüketmemekte iyi
Busra34ybg demet2020 pişmiş olurda sıkıntı çok olmaz fazla tüketme bende canım çok istediği için arada bi nefsim körelsin diye çok az tüketiyorum pişirerek
Ltf3053 demet2020 bende 26 haftalık hamileyim canım istedikçe yiyorum ama markette satilanlari çok tuketmemeye özen gösterin biz Kayserili olduğumuz için kendimiz yapariz sucuğu içeriğini bildiğim içinde rahatca tuketiyorum bı Sknt yaşamadım çok şükür