Elidamla35 Kızlarr selam 29+5 hamileyim bugün kontrolümüz vardı karın cevresi 30+2 su fazlalığı var şeker takibi yapalım dedi doktor herhangi bir sıkıntı olur mu ilerde bu durum biraz kafaya taktım gibi
mlsmrtgl Elidamla35 umarım şekerden kaynaklı değildir. Eğer şeker kaynaklıysa diyet yapmanızı isteyecektir. Dikkat ederseniz iyi takip yaparsanız Allah’ın izniyle bir sorun olmaz. Fakat şeker ihmale gelmez o yüzden lütfen ihmal etmeyin.
mlsmrtgl Elidamla35 İnşallah. Stres yapmayın o da şekeri yükseltir. Sadece beslenme olarak düşünmeyin. Stres üzüntü bunlarda şeker yükselmesini etkileyen faktörler.