Zekiyebbcn Bir oğluşum olacağını öğrendim bu sabah çok da heyecanlıyım. Kafamdaki bir sürü isim uçtu gitti. İsim konusunda önerilerinizle bana yardımcı olur musunuz ? 😌☺️😋
Zeynep_cekim Zekiyebbcn biz Yaman Taha koyacağız ❣️ Ahlas , arın , yamaç , Kayra , Batın , kerem aklıma gelenler bunlar
Gulsen4224 Zekiyebbcn Erkan Kayra oğlumun adı kayra Buğra Yusuf bunlarda hoşuMa gidenler size fikir olsun 🌺
Mom6 Zekiyebbcn Valla Eymen,Ege,Efe,Aras,Kuzey harici bir şey koyun çünkü 3 çocuktan ikisi bu isimler 😁
Zekiyebbcn Gulsen4224 teşekkür ederim. Kayra da yeğenimin adı güzel bir isim Allah ismiyle yaşatsın bebeğinizi 🙂
Beyziikoo Kemal, Yağız, Haktan, Kerem, Yiğit (en sevdiğim isimdir), Ege ve Efe bunlar ilk aklıma gelenler 😍😍
Zekiyebbcn Rutuk06 yani en iyi 18 20 hafta arası benimli 15 haftalık ama ben hemşire olduğum için doktorlardan sürekli ultrason rica ediyorum. 7 24 bakıyoruz yani 😀
Beyziikoo Zekiyebbcn Rica ederim ne demek 😍 Manası da çok güzel Allahtan gelen anlamında 🤗 Adıyla yaşasın ne koyarsanız koyun 🤗
Zekiyebbcn Mom6 gerçekten öyle ama ya 😅 ben anlamlı güzel isimler seviyorum levent gibi kemal gibi ☺️