Benim de eşimle kan uyuşmazlığımiz var ben negatif eşim pozitif şuan 16 haftalik hamileyim doktorum her ay tahlil yapıyor bana kan uyuşmazlığı için 7 aya kadar temiz çıkarsa iğne yaparız geçen yıl aralık ayında bir düşüğüm var kürtaj olduktan sonra kan uyuşmazlığı için iğne vurulmustum bu sefer doğum sonra inşallah bebegin kanına bakım ona göre bebeğe ve bana vuracaklar