Eski9 Medipol Sefaköy hastanesine gidenler varsa Dr tavsiyesi alabilir miyim ilgili sıcakkanlı iyi takip yapan 3 isim arasinda kaldım Şerife Tuğba Kahraman, Pelin Ergenekon ve İrem Yengel arasında karar veremiyorum var mı gidenler acaba ?
flzbl Eski9 Tülay Kahraman çok iyi bir doktor ve cok tecrübeli referansları süper, sohbet eder bütün sorulara cevap verir
saramomy Eski9 1 buçuk ay önce Elif Alaç ile Doğum yaptım tüm hamileliğimide onunla geçirdim çok memnun kaldım ara ara hala konuşuyoruz çok samimi ama sen bilirsin tabi karar senin
Kimkibu Eski9 bende o civarda oturuyorum çok araştırdım ama orasıyla alakalı çok güzel şeyler söylemediler doktorlar ce hastaneyle alakalı şuan medicalpark a gidiyorum floryada çokte memnunum tavsiye ederim
Prensesannesi96 Eski9 üç ayrı arkadaşım üç ayrı doktora gitmiş canm hepsi hepsini tavsiye etti. Sibel hanım vardı aşırı tatlı Güler yüzlü ilgili bı doktordy bırakmis çok çok üzüldüm.2 hafta önce İrem hanıma aldm acil sezeryana gitti şerife hanıma gittim arkadaşım çok memnun kalmis ama bana Sibel hanimdan sonra aşırı soğuk geldi çok sevmedim… Yarın yada obur gün gtcem kuzenim Türkan hanıma gitti full doğumu da o yaptı ordaydu şansına . Varsa Türkan hanım yoksa İrem hanıma gtcem en yakın arkadaşım da İrem yanımda yaptı hep ona gitti çok memnun doktroundab bakalım bize nasip ne olacak . Gidince yazarım yine
Eski9 flzbl Tülay yorulmaz olmasın benim annem onda bir operasyon geçirdi ve operasyyon başarısız oldu 1300 lira para verdik ve içi tam temizlenmemis kadının uzun süre kanama lekelenme devam etti mecbur yaşadığı şehirde devlet Hastanesi’ne gitti aynı operasyonu orda tekrar oldu ona hayatta gitmem
Eski9 saramomy cnm herkesin ilgi anlayışı mi farklı ben bilemedim kimisi çok iyi derken kimisi kötü demiş doktorlara valla kafam karıştı artık :)
saramomy Eski9 son karar senin istersen hepsini dene sen karar ver bu benim düşüncem bizzat tecrübe edinmiş Doğum yapmış biri olarak😊
Eski9 saramomy canım merhaba İrem hanıma randevu almıştım 2 kez randevumu iptal ettiler bende Elif hanıma aldım gayet memnun kaldım ilk izlenimde tatlı bir bayan soğuk degil yani bakalım haftaya tekrar gidicem kalp atışlarını tam duymak için derinden geldi kalp atışı çünkü var ama haftaya daha iyi duyarız dedi sen sezeryan mi oldun normal doğum mu
saramomy Eski9 hayırlısı olsun canım sağlıkla al bebeğini kucağına inşaAllah :) Normal doğumdu benim 😊
Eski9 saramomy baştan sona.ona mi gittiniz acaba tatlı bir bayan fakat TSH 3.77 çıkmış herkes bu değerlerde ilaç kullanırken bana gerek yok sorun yok dedi bilemedim o yüzden
saramomy Eski9 evet 4 haftalıktı Elif hanıma gittiğimde sonra tüm süreci birlikte geçirdik 38+2 de Doğum yaptım
Eski9 Prensesannesi96 bende Elif hanıma gittim önce tatlı bir bayan ama ben memnun kalmadım TSH sorununu göremedi dün İrem hanıma gittim memnun kaldım renkli de gösterdi bebeği Şerife hanım da iyidir sanırım ama o mesela biraz donuk biri ilk kızımda bir kaç kez denk gelmiştim muayenesine soğuktu biraz ama iyi bir doktordur heralde şimdilik İrem hanımla dev edeceğim Türkan dediğiniz Türkan Çağlayan da şuan hastanede yok sanırım onun methini duydum bende çünkü
Prensesannesi96 Eski9 evet cnmmaynen sordum bende Türkan hanım.birakmis şansıma Sibel hanimda aşırı iyiydi bırakmış ona çok üzüldüm hiç biri onun gibi tatlı olamaz bence :)) bende smdi İrem hanıma randevu aldım ona gtcem grcem bakalım inşallah memnun Kalırım