Deletedmom35 TueUysal ilk aylarda full ağrıdı 2. Yada 3. Ayımdı şimdi tam hatırlamıyorum ama gözümü açamıyordum ağrıdan Snr doktorum ilaç verdi parol oda bir baş dönmesi yaptı bende daha beter oldum
sudamlasi 2 gündür başım ağrıyo valla gözüme kadar ağrıyo ilaç kullanmamak için bolca su içiyorum şuan
Merweeeeee Benim de çok kötü ağrıyordu geçen hafta. Kafein aldım geöti. Bazıları kahve ve çayı tamamen bırakınca da olabiliyormus. Başına buz koymak çok iyi geliyor.
TueUysal Benim de 3 gündür ağrıyor doktor ağrı kesici serum yaptı en hafifinden hayla geçmedi ama kan değerleri etkilermiş
rileyss Benim de 1 haftadır başım ağrıyor nurse harveysin headstick dye bir ürünü var onu sürüyorum biraz hafifletiyor sadece ama zonklaması geçmiyor 🙁