Ronesans zor durumdasınız gerçekten, umarım insaflı bir memura denk gelirsiniz. Babanızın olduğu yerden noterli imzalı bir dilekçe göndermesi işe yarar mı diye sorun, ama dediğim gibi kardeşim (27yaşında) olmasa yanlarında annemin de kimliği çıkmayacaktı o gün. O yüzden allah yardımcınız olsun. Avukata danışmak da bir çözüm olabilir ama o da paraya bakıyor tabii 😒