Arkafaslar konusurken nedrn alayci tavirlarla yaklasiyirsunuz. Brn bugun gittim. Bursada oturuyorum. Dilimde aklimda yerinde. Konusmasini gayet iii bilirim. Ben diyorum kimligim kayip bana dedigi bu oldu tammm yarin esinde gelip imza atarsa kimlik islrmi baslatilir. Bende dedim ki esimle aramda nikahin yok. Bana dediler o zaman birinci dereceden biri gerekli ya anne baba