Doğuracağımdan herkes ümidi kesmiş olsada bende doğum ettim kızlar 41+1 haftamda..evet gelelim hikayeme 3 senelik evliyim çocuğum olmuyordu büyük bir sorun yoktu aslinda evlenir evlenmez hamile kalmıştım ve düşüğüm olmuştu bir sorun yok diye görüyorduk derken kist varmış hani şu çoğu bayanda olabilen tadaviside olan bir durum beni yoğun bakımlık etmiş patlamıştı üstüne iç kanama gelismisti diyeceğim o ki kist varmis bende diye basite indirgemeyelim kanima enfeksiyon karışmıştı ve tekrar ediyordu 6 7 doktor gezdim sağlıklı gebelik için tüp bebek önerisinde bulunuyorlardı vs vs 2 sene boyle doktor doktor gezdik ve olmuyordu 1 doktor bir sorun yok olacak demişti olmadı gittim hani olacaktı dedim rahim filmi önermişti anlaştık ben çıkınca esime korkuyorum biraz bekleyelim aralik ayinda gittik mart ayina ertelemiştim mart ayinda hamile olduğumu öğrendim.. o an anladim bunlar hep stres akışına ve Rabbime bırakmak lazim bazen.. hamileliğime gelince cok rahattim kusma bulanti tiksinme olmadi 34. Haftama kadar çalıştım ve ayakta hareketliydim ev işi yürüyüş temizlik elimden geldiğince yaptim herşey cok guzeldi 7.. aya kadar bir grip oldum corona oldum sandim ustune dis agrisi bir daha grip bebeğime zarar olmasın diye hic ağrı icmeyen ben antibitoyotik bitirdim iki kutu şükür gecti bunlar dışında gebelik sekerim vardi diyet yaptim her yedigime dikkat ettim vee gelelim doguma herkes merak içindeydi ne zaman geliyor diye her gun arıyordu ailem arkadaslarim aman birsey olur aldir kakasını yer dogumu baslat diyende cok du ama ben bekledim bebegimin gelmek istedgi günü derken 41 haftamin da bitiyor oldugu gün nişanım geldi hemen gitmedim hastaneye sancim yok diyecek kadar azdı yemek yaptim evimi süpürdum ütü yaptim eşim isten geldi yemek yedik 7 de hastaneye gittik 3 cm acilma var ben şaşırdım dogum baslamis dediler eve geldik cantami ve alacak olduklarımızı aldık 10.30 da yatişım oldu 11 de suni takıldı dogum.hizlansin diye suyumu da patlattılar bu arada meryem ana otunu arkadaşım koymuştu suya cok inanyordum cok cabuk acilmam oldu cok şükür 11 den 2 ya kadar 8 cm olmuştu ağrılarda dayanilmiyacak gibi degil elbettte sancı oluyor ağrı hissediliyor ama inanın katlanılmayacak agri degil Rabbim yardımcınız oluyor satt 2.30 da 9 cm olmustu ıkınma istegi geliyor ama ben dogru ıkınamadım kafasi yukarıdaydı 1 saat ıkındım bu sizi korkutmasin ben pek beceremedim 3.18 de dünyaya geldi o.anı Rabbim herkese yaşatsın yeniden doğdum adeta bebeğimi giydirdiler benim dikislerim.oldu 1.30 saat sürdü ben ıkınamadım dogru bir sekilde az da bebeğimin kafası büyüktü yırtık oldu ic dis dikiş oldu dogumum 5 satte olmustu zorlanmadan ama dikis zorlamadı dersem yalan olur 15.11 2020.. benim dünyam değişti şuan mışıl mışıl uyuyor agri var mi elbette dikis ağrısı var ama geçiyor Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin cok uzun oldu.. herseyi Rabbime bırakın kolaylaştırıyor hic bir sey icin stres yapmayin hareketli bir hamile olmaya çalışın bol bol hurma ve yürüyüş yapın ben bunları yaptim happy kidste bulusmak dileğiyle