Doktor kıza benzettiğini söyledi o kadar mutlu oldum ki anlatamam çok istiyordum allahım nasip etti inş hayırlısıyla gelsin bebeğim erkek olsa da üzülmezdim ama bi oğlum var bi de kızım olsunn i stiyprdum 16. Haftada tekrar gideceğim bakalım net olarak allah herkesin gönlüne göre versin 🥰💕