Merhaba kızlar ben 37+6 olduk simdi doktor kontrlünden geliyorum fakat gene catı muanesi yapmadı devlete gidiyorum nts ye girdim bebegın kalp atısları sanırm yavastı hemsire biraz yavas dedı ilk doğum mu dedi evet dedım açılman oldu mu muane oldun mu dedı altan olmadım dedım tamam dedı doktoruna göster o gerek görürse tekrar nts ye bagalrız dedı doktora götürdüm sonucu haftaya tekrar gel agrı sızı suyun kanaman olursa acıle gel dedi ara ara agrım oluyor ama cok fazla degıl bazen kasıklarıma ve bacagımla kasık arama bıcak saplanır gibi oluyor ara ara alt tarafımda sankı zorklma oluyor belim de bazen tutulma yasıyorum zor yürüyorum kendımı dün aşırı enerjik hareketlıydım enerjıktım hıc olmadıgım kadar bugun daha durgunum hastenede yoruldum sanırm sankı dogurdu doguracam ama bi garıp hissediyprum