DUA’larınıza ihtiyacım var. 🤲🏼
13.11.2020 Cuma günü kontrolüm vardı hastaneye gittim. Nst ‘ye bağlandım sancım yok ama tansiyonum 15/10 du. Tahliller vs derken protein kaçağı varmış doktor seni bırakmam bugün yatışını verelim suni sancı ile doğuma başlayalım dedi. Tamam dedim hazırlıklıydık zaten. Yatışım yapıldı saat 13:00 da hemen suni verilmeye başlandı, o gün suni sancı verilmesine rağmen hiç sancım olmadı sürekli yürüyüş ve pilates yaptım squat çektim çünkü açılmam 3 cm 4cm di 14.11.2020 sabahı 5e kadar sancı çekmedim ve açılmam hâla 4 cm di derken saat 6 da suyum geldi ondan sonra başladı doğum sancılarım … dayanılmazdı … ve geldi o muhteşem an , 4 cm olan açılmam bir anda 8 cm oldu hemşireler beni hemen çatala aldı 2. Ikınmamda geldi prensesim kucağıma verdiler kokusunu çektim içime yok böyle bir duygu çok farklı çok … tabi bu sırada kanamam durmadı rahim varisi varmış çok dikiş atıldı alt tarafıma ve ağrı kesicilere alerjim olduğu için hiçbir ağrı kesici alamadım neyse insan unutuyor o ağrıları çocuğunu görünce , beni normal odaya aldılar Azra Özgen’imi getirdiler kilosu 3030 gr. Boy :49 см , emzirdim bebeğimi yanımızda 10.15 dk durdu durmadı sonra bir anda morarmaya başladı nefesini hızlı alıp veriyordu haber verdik hemşireye hemen oksijen odasına aldılar doktorlar geldi onlarda bişey anlayamadı hemen başka hastaneye sevk edildi cumartesi gününden beri orada solunum cihazına bağlanmış şekilde çocuğum öyle yatıyor doktoru bazı bebekler dış dünyaya hemen adapte olamıyor o yüzden 1 hafta 10 gün daha kalabilir dedi beklemedeyiz dua’larınızı esirgemeyin bir an önce kavuşmak istiyorum bebeğime … 🤲🏼❤️