demet2020 Kızlar tiroit değerim olması gereken değerin çok az üstünde. Böyle bir sorun yaşayan varsa lütfen deneyimlerini paylaşabilir mi?
Busra0519 demet2020 bendede vardı canım ilaç yazıyorlar düzenli kullanırsan hiç bi sıkıntı çıkmaz her ay kontrole gitmen gerekiyor tabi değerler değişebiliyor çünkü 😊
Eslinasare Şuan tramvay bekliyorum hastaneeye gitmek için troidlerim yüksek 1 ay ilaç kullandım kan vereceğim düşmüş mu diye
Esra0508 Ilk gebeligimdede cikmisti ilaç kullanmistim her ay tahlil veriyordum ikinciye gebeyim yine her ay tahlil.veriyorum kaç kullanıyorum
Esra0508 demet2020 yok hayır ona gore bi ilaç yazıyor doktor ilk gebeligimde 150lik ilaç kullandigim olmuştu çok şükür oğlum 4200 doğdu