Çok sükür dün 16+1 de ultrasona göre de (17+1) cinsiyet kesinleşti. Minik kızım saglıkla gelsin insallah 🥰 masallah 185 gr. doktor haftaya karnımda kelebek ucusu gibi hissetmeye baslarsın dedi coook merak ediyorum bu hissi ❤️🤲 Rabbim isteyen herkese yasatsın. İkili taramam normal cıktı gı ve zaten genetik tarama yapılarak tüp bebekle hamile kaldıgım için üçlü tarama yaptırmak istemedim. Doktorumda onay verdi. 20. Haftada detaylı ultrasonu muz var insallah 🤲🤲🤲