Miray889 esloka benim bahsettiğim eftal ama değil diye kesin bir kelime kullanmışsınız efdal de var eftal de var
Gzlgzl Miray889 valla Ramazan’a denk geliyorsa doğumunuz isimle mana cok güzel olur yanına Miraç ekleyin oğlum olursa ben koymak için can atmıştım ama kız dediler dün 🤗
Miray889 Gzlgzl nisanın sonlarına doğru doğucak inşallahh herşey çok karıştı miraç ismide iş yerimde gıcık olduğum bi adamın adı o yüzden allah günah yazmasın çok sıcak bakamıyorum😀
Gzlgzl Miray889 yaa o kötü o zaman mikail de cok güzel bir isim rabbım hepımıze hayırlı doğum nasıp etsın benımde nısan sonu Mayıs başı inşallah
Miray889 Gzlgzl ayyy neredeyse aynı zamanlarda olucak doğumumuz inşallah sağ salim alırız bebeklerimizi kucağımıza 😊
Nesrincente Miray889 değişikmiş hıc duymadım valla erkek ısım bulmak mı zor ben mı bulamıyorum ıcıne hıc bısey sinmiyor halada napcam bılmıyorum esım bı alparslan ıstıyo ama bılmıyorum 🤷♀️
Miray889 Nesrincente banada öyle geliyo diyorum sanki bi ben doğrucam bu ne tavırlar yani alt tarafı isim ama öyle olmuyor malesef☺️
Nesrincente Miray889 aynen, ya ben bırazda buyuk konustum heralde ben koycam diye dıye cınsıyet bellı oldu ben tıkandım 😀😀😀