Bende normalde 5 hafta 4 günlüğüm ama dr. Gittim usg işe baktı 4 hafta 4 günlük dedi kese göründü minik ama şuan bebek görünmüyor normal mi bilemedim. Kasıklarım aynı adet olucakmışım gibi ağrıyo bazen sırt ağrım oluyo ve göğüslerim şiş ama mide bulantım yok