Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Mart sonu doğum olacak nasipse .Mart ayı soğuk oluyor ilk oğlumu Temmuzda doğurdum rahat geçti yıkarken üşurmü diye korkmadim ama bunda açıkçası simididen tereddüt ediyorum malum ec doğalgazlı pek de ısınmıyor Sizler nasıl bir yol izlediniz