Kalbimde doğuştan bir delik vardı ve kirli kan ile temiz kan damarları karışmıştı vücuda kirli kan pompalaniyormus 4 yaşında ameliyat oldum sorunlar ortadan kalktı ama şuan hamilelikten dolayı bulantılarımda kusarken kalp sıkışıklıklarım oluyor biraz fazla veya hızlı yürüdüğüm de kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor nefes nefese kalıp olduğum yere oturuyorum doğumum nasıl olacak bilmiyorum çok korkuyorum normal doğum olursa sanırım kalbim dayanmaz gibi geliyor🥺